مهدیشهر؛

اعزام 53مبلغ زن و مرد به مهدیشهر

از این تعداد ۴۰ نفر مرد و ۱۳ نفر نیز زن بودند که در سطح شهرستان به امر تبلیغ، اقامه نماز جماعت وبیان معارف دینی پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدیشهر؛  حجت‌الاسلام مصطفی تقوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر در نشست روحانیان مهدیشهر با امام جمعه این شهر در محل اداره تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به برنامه های این اداره در راستای اعزام مبلغ برای ایام فاطمیه اول گفت: در ایام فاطمیه اول اعزام۸۵۰ نفر روز تبلیغ به مدت چهار شب در مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان مهدیشهر انجام شد .

حجت‌الاسلام مصطفی تقوی تعداد این مبلغان را ۵۳ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۴۰ نفر مرد و ۱۳ نفر نیز زن بودند که در سطح شهرستان به امر تبلیغ، اقامه نماز جماعت وبیان معارف دینی پرداختند .

وی تصریح کرد: این افراد با هماهنگی این اداره برای تبلیغ معارف دینی به مساجد شهری و روستایی و مراسم مذهبی و فرهنگی اعزام شدند .

تقوی ادامه داد: مبلغانی که اعزام شدند به تبیین کرامات و مناقب اهل بیت (ع) به‌ویژه حضرت زهرا(س) در ۲۲ مسجد شهرستان اقدام کردند .

وی اظهار داشت: ۱۲ مسجد و هیئت مذهبی در مهدیشهر، شش مسجد و هیئت مذهبی در شهمیرزاد و چهار مسجد و هیئت مذهبی در درجزین از سخنرانی این مبلغان طی فاطمیه اول بهره مند شدند .

انتهای پیام/ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.