رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال در حال حاضر راههای ارتباطی بین شهری این شهرستان باز بوده و رفت و آمد خودروها با استفاده از زنجیر چرخ در این راهها جریان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، محمد قربانی گفت: با قطع بارش برف در منطقه و فروکش کردن کولاک بازگشایی راههای ارتباطی مسدود شده روستایی این شهرستان از صبح امروز آغاز شده ولی به علت حجم سنگین برف بازگشایی و برف روبی راههای روستایی به کندی پیش می رود.

وی افزود: شهرستان خلخال در جنوب اردبیل واقع بوده و این استان را به استان گیلان متصل می کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل 2 راه ارتباطی استان های اردبیل و گیلان می باشد.

قربانی گفت: 32کیلومتر از مسیر 70 کیلومتری جاده خلخال به اسالم در حوزه استحفاظی و راهداری اداره راه و شهرسازی خلخال و 47 کیلومتر نیز در حوزه گیلان واقع شده است.

گردنه الماس واقع در جاده کوهستانی خلخال به اسالم در 18 کیلومتری شهر خلخال به عنوان سخت ترین و صعب العبورترین گردنه از لحاظ امدادی در استان اردبیل است که در فصول سرما همواره برای راهداران ، امدادگران و مسافران عبوری دردسر ساز است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.