به گزارش
گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این شعار که اوایل ماه جاری برگزیده شد، به دنبال نشان دادن مزیت ها و فواید میزبانی بازیهای المپیک 2024 فرانسه برای بخش های مختلف جامعه است. پس از انتخاب این شعار، این کلمات با حروف انگلیسی بر روی بدنه برج ایفل هم نورپردازی شدند. این نورپردازی در پایان مراسم شروع تبلیغات و بازیابی بازیهای المپیک 2024 اتفاق افتاد. اما پس این انتخاب بسیاری از مخاطبان و ورزش دوستان اظهار تعجب کردند. چرا که این شعار بیش از 30 سال قبل جز شعارهای تبلیغاتی شرکت «کوآلیتی استریت» بود.
شرکت کوآلیتی استریت یکی از شرکت های بزرگ تولید شکلات، تافی و آبنبات است که در سال 1988 توسط شرکت مواد غذایی «نستله» خریداری شد. «رونتری مکینتش» سخنگوی شرکت نستله درباره انتخاب این شعار برای بازیهای المپیک 2024 از سوی پاریس به پایگاه خبری «اینساید گیمز» گفت:ما از انتخاب این شعار خوشحالیم، چرا که نشان می دهد مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک در پاریس _ درصورتی که این شهر به عنوان میزبان انتخاب شود _ به مساله کیفیت توجه دارند. از نظر ما ایرادی ندارد که آنها نیز از این شعار استفاده کنند.
شرکت کوآلیتی استریت در سال 1930 در هالیفکس شمال انگلیس افتتاح شد.
انتهای پیام/