معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ازاعلام فراخوان دومین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا درمراکز و نواحی آموزشی سطح استان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: این جشنواره شامل چهار محور سمینارهای علمی در 11 گرایش، مسابقات مهارتی در رشته های هوافضا (چهارگرایش)، رباتیک(سه گرایش)، عمران و سازه(6گرایش)، فیلم کوتاه داستانی و محتوای دیجیتال و همچنین نمایشگاه جانبی و کارگاه های تخصصی ویژه دانش آموزان، والدین، مدیران مدارس و مربیان پژوهشی است.

وی اعطای 10 دیپلم افتخار از طرف فدراسیون جهانی مخترعین، اعطای گواهینامه رسمی و معتبر از سوی مؤسسه عالی مدیریت دانش IDCORP مالزی به تمامی شرکت کنندگان و انتشار مقالات برگزیده در مجلات معتبر علمی را از جمله ویژگی های این جشنواره ذکر کرد.
نامدار افزود: کاندیدا شدن برگزیدگان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی و پوشش خبری توسط شبکه های تلویزیونی اتحادیه اروپا، فرانسه، چین، آذربایجان، لبنان، کویت و اعطای تندیس، حمایت مادی از دیگر ویژگی های این جشنواره است.
وی بر حضور حداکثری دانش آموزان شهرستان ها، نواحی و مناطق تابعه استان از طریق پژوهش سراهای دانش آموزی و دبیرستان های برتر دوره اول و دوم متوسطه در این جشنواره تاکید کرد.
دومین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با همکاری و مشارکت و مساعدت آموزش و پرورش،مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان ودانش پژوهان جوان و بسیاری ازسازمان ها و نهادهای مرتبط ملی و بین المللی 17 و 18 فروردین 96 در پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.