رییس هیات ورزش دانش‎آموزی خوزستان‌ از پایان رقابت‎های والیبال دانش‎آموزان دختر مقطع متوسطه اول استان با قهرمانی تیمی از ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، حسنعلی افروزی‎زاده،‌ رییس هیات ورزش دانش‎آموزی استان‌ اظهار کرد:  این دوره از مسابقات از چهارشنبه (۲۷ بهمن‎ماه) تا جمعه (۲۹ بهمن‎ماه) به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی گفت: در این دوره از رقابت‎ها 12 تیم از سراسر استان به میزبانی هیات ورزش دانش‎آموزی خوزستان در مجموعه کلوپ واحدی اهواز به مدت سه روز با یکدیگر رقابت کردند که در دیدار پایانی که در دو ست به انجام رسید، تیم دبیرستان مرضیه از شهرستان ماهشهر با برتری 2 بر صفر برابر تیم دبیرستان رجا اهواز موفق به کسب مقام نخست شد. در دیدار رده‎بندی نیز تیم دبیرستان حضرت مریم بهبهان در دو ست پیاپی بر تیم هفتکل فائق آمد و عنوان سوم را از آن خود کرد.

افروزی زاده بیان داشت: این دوره از مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود؛ باوجود این، والیبال دختران نیاز به کار و برنامه‎ریزی منسجم و بهتری در سطح مدارس و مناطق استان دارد تا بتوان به مقام‎های کشوری دست یافت و در سطح کشور درخشید.

تیم دبیرستان مرضیه ماهشهر به عنوان قهرمان این دوره از رقابت‎ها به عنوان نماینده خوزستان در مسابقات قهرمانی والیبال دانش‎آموزان دختر مقطع متوسطه اول کشور که تابستان 96 برگزار خواهد شد، شرکت می‎کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.