تردد درمحور اسالم به خلخال و سایر محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز گیلان؛ مهندس محمد رضا نازک کار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به حجم زیاد بارش برف در مناطق کوهستانی گفت: ارتفاع برف در شهرستان سیاهکل به بیش از 90 سانتیمتر رسید و محور سياهكل ، آبي نام ، ديلمان به علت ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان افزود : راه اسالم به خلخال به دلیل بارش برف و ریزش بهمن که از شب گذشته بسته شده بود با تلاش راهداران باز شد.
وي از رانندگاني كه قصد تردد در این محور و سایر محورهاي كوهستاني را دارند خواست خودروهاي خود را به زنجير چرخ و ديگر وسايل ايمني و گرم كننده مجهز كنند و به دلیل وجود مه غلیظ وبارش بیش از یک و نیم متر برف در این محورها ، و ایمنی بیشتر ترددکنندگان ، حتی المقدور از تردد غیرضروری خودداری کنند.
مهندس نازک کار گفت : در شهرستانهای رشت و فومن ارتفاع برف بين 80 الي 90 سانتيمتر و در محورهاي رودسر ، املش ، تالش ، رضوانشهر و انزلی ارتفاع برف بين 20 الي 30 سانتي متر گزارش شده است .
وی گفت: همچنین در صومعه سرا و رودبار ارتفاع بارش برف بین 70 الی 80 سانتیمتر و در آستانه بین 60 الی 70 سانتیمتر و در لنگرود ، لاهیجان و شفت بین 50 الی 60 سانتیمتر رسیده است.
این مقام مسئول اذعان داشت : راهداران پرتلاش گيلاني همچنان در حال برفروبي و نمك پاشي محورهاي درگير برف هستند. .
مديركل رهداری و حمل و نقل جاده ای استان گيلان افزود : هم اكنون در تمامي محورهاي اصلی استان تردد بدون هيچگونه مشكلي همچنان ادامه دارد.
نازک کار در پایان با اعلام اینکه در صورت ايجاد مشكل و لزوم ، مسافران محترم ميتوانند به نزديكترين راهدارخانه مراجعه نمايند افزود : ترددکنندگان با شماره تلفن گوياي 141به صورت شبانه روزي مي توانند از آخرين وضعيت راه‌هاي گيلان باخبر شوند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.