کشف 40 کیلو گرم تریاک و دستگیری سارق با 20 فقره سرقت درون خودرو در فارس انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از كشف 40 كيلو و 300 گرم ترياك و حشيش در شهرستان های شيراز و لارستان خبر داد.

سرهنگ  محمد جعفر تولايی گفت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام كنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی بندر عباس به سمت لارستان، به يك دستگاه وانت نيسان مظنون و خودرو را جهت بررسی بيشتر متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسی دقيق از اين خودرو 29 كيلوگرم حشيش كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، كشف و در اين خصوص راننده خودرو دستگير شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: مأموران پليس امنيت عمومی استان يك دستگاه خودرو پژو 206 را در خروجی شهر شيراز متوقف كردند.

سرهنگ تولايی ادامه داد: در بازرسی از اين خودرو 11 كيلو و 300 گرم ترياك كشف و در اين خصوص سه نفر متهم دستگير شدند که در رابطه با موضوع مواد مخدر سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی شهرستان داراب از  دستگيری 22 خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان داراب یاد کرد و افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی مرحله دیگری از طرح مبارزه با خرده فروشان مواد افیونی را در سطح شهرستان داراب به اجرا گذاشتند که در این راستا مأموران با شناسایی مناطق آلوده در چند عملیات ضربتی ضمن پاکسازی مناطق آلوده، 22 خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی  با اشاره به کشف 2 كيلو و 45 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: اجرای اينگونه طرح ها با جدیت و به صورت مستمر توسط این فرماندهی ادامه دارد.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان شيراز از دستگيری يك سارق درون خودرو و كشف 20 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ يوسف ملك زاده افزود: مأموران انتظامی  هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به يك نفر كه در حال پرسه زدن در خيابان بود، مظنون و وی را دستگير کردند که با انتقال  متهم به كلانتری  و انجام بازجویی به 20 فقره سرقت درون خودرو اقرار كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شيراز گفت: صحنه های سرقت در اين خصوص بازسازی و تا كنون تعدادی از مالباختگان شناسايي شده اند.

ملك زاده با بيان اينكه تلاش برای شناسايی و دستگيری خريداران اموال مسروقه همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست خودرو خود را به تجهيزات ايمنی از جمله دزدگير و قفل فرمان مجهز كنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار