خلاقیت، نوآوری، تعهد و تخصص از معیارهای انتخاب مدیران در نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از معیارهای نیروی انتظامی در انتخاب مدیران را شایسته سالاری، خلاقیت، نوآوری، تعهد و تخصص برشمرد و گفت : آنچه برای مجموعه نیروی انتظامی مهم است، مدیران باید اثربخش و از حداقل ظرفیت ها و امکانات، حداکثر بهره وری را داشته باشد.

وی با بیان اینکه وجود مدیران اثربخش در نیروی انتظامی، موجب افرایش اعتماد عمومی و آرامش در جامعه می شود، افزود: رضایت خداوند در گرو رضایتمندی مردم است .

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت : پلیس با رویکرد جامعه محوری بدنبال حل مشکلات و معضلات اجتماعی با راهکارهای اجتماعی است.

سردار میرفیضی افزود : افتخار نیروی انتظامی خدمت گذاری به مردم شریف ایران است .

وی با اشاره به نقش تعامل و همکاری سازمان ها و دستگاه ها در تولید امنیت ،گفت: ارتباط خوبی میان دستگاه های دولتی با پلیس در شهرستان قائم شهر به ویژه امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان سازمان ها وجود دارد.

وی افزود: همکاری مردم در حقیقت تکمیل کننده اقدامات ناجا است و نقش مردم در کنار دیگر سازمان ها در تولید امنیت موجب افزایش رفاه،آسایش و آرامش در جامعه می شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت : شرایطی باید را در جامعه ایجاد شود تا نشاط، امید و امنیت و آرامش در جامعه گسترش یابد .

سردار میرفیضی با بیان اینکه برابر فرمایشات مقام معظم رهبری نیروی انتظامی باید در تراز جمهوری اسلامی و انقلاب باشد، افزود: اقدامات موثری در راستای ارتقاء کیفی و کمی خدمات انتظامی به مردم در سطح استان صورت گرفته است که نیاز است تا این خدمات ارتقاء یابد.

وی گفت : پلیس باید قدرت اشرافیت و پیش بینی خود را افزایش دهد و اعتقاد ما بر این است که پلیس باید پلیس اجتماعی باشد .

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به اقدامات خوب پلیس در شهرستان قائم شهر از کاهش جرایم و حوادث رانندگی در این شهرستان خبر داد و افزود: با اجرای طرح ظفر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، اقدامات خوبی در راستای ارتقاء نظم و امنیت در سطح شهرستان اجرا شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.