روزنامه اسرائیلی معاریو در گزارشی نوشت بعید نیست عاقبت رئیس جمهور آمریکا به زندان یا برکناری ختم شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عربی 21، در حالیکه هنوز رسانه‌های اسرائیلی از دیدار نتانیاهو با دونالد ترامپ سخن می گویند، روزنامه صهیونیستی معاریو گزارشی در خصوص سرنوشت احتمالی رئیس جمهور جدید آمریکا منتشر کرد.

روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارش خود اعلام کرد بعید نیست سرنوشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به سبب روابطی که با روس‌ها دارد، به زندان یا کناره گیری ختم شود.

در این گزارش آمده است: دستگاه های اطلاعاتی آمریکا جنگی را علیه ترامپ به راه انداخته و بصورت سربسته به وی گفته اند که اطلاعات زیادی از او در اختیار دارند و این مسأله تنها به "مایکل فلین" مشاور امنیت ملی وی ختم نخواهد شد.

این روزنامه در ادامه گزارش خود اعلام کرده است بعید نیست میزان رویارویی ترامپ و جامعه اطلاعاتی آمریکا به درجه ای برسد که طی آن دستگاه اطلاعاتی آمریکا اطلاعات و مدارکی ارائه دهد که ترامپ به خیانت محکوم شود.

معاریو در ادامه می افزاید: در صورتی که ترامپ نتواند راهی را برای به تفاهم رسیدن با دستگاه اطلاعاتی آمریکا پیدا کند، سرنوشت او به برکناری یا زندان ختم خواهد شد.

این روزنامه همچنین از کابینه رژیم صهیونیستی می خواهد با پیش‌بینی این حوادث، روابطی نزدیک با مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا برقرار کند تا در صورت برکناری ترامپ، این مسأله بر روی منافع اسرائیل تأثیری نگذارد.

روزنامه صهیونیستی معاریو همچنین اعلام کرد: مهمترین هدف برای اسرائیل این است که ترامپ را به سوی وظیفه وی که پایان بخشیدن به حضور ایران در سوریه است، سوق دهد و این مسأله در زمان کنونی، منفعت عالی اسرائیل به شمار می رود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار