مدیرعامل گروه شرکت های پدیده شاندیز از اعلام آمادگی این شرکت برای پرداخت بدهی به طلبکاران پدیده به صورت تهاتر با سهام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محسن شوشتری با اشاره به دستور اکید معاون وزیر کشور،مبنی بر مرتفع کردن مشکل طلبکاران اعم از پیمانکاران، مشاوران، تأمین کنندگان کالا و کارکنان که از گذشته شرکت به آنها بدهکار بوده است اظهار کرد: طی گزارشی که به ایشان داده ایم اعلام کردیم بدلیل عدم وجود نقدینگی تعدادی از طلبکاران از ما شکایت کرده اند و علیه ما پرونده تشکیل داده اند که این منجر به صدور احکام قضایی شده است.

او افزود: با عده ای دیگر از طلبکاران نیز مذاکره کرده ایم که بر اساس مصوبه ستاد تدبیر و عنایت و لطف قوه قضاییه و مخصوصا دادستان مشهد و افرادی در دادگستری طرقبه شاندیز نیز توانستیم مقداری از بدهی هایمان را به روش تهاتر سهام تسویه کنیم.

شوشتری تصریح کرد: هم اکنون به طلبکارانی که تمایل داشته باشند بدهی خود را با سهام به قیمت مصوب ستاد تدبیر تهاتر کنند اعلام امادگی می کنیم با این شرکت تماس بگیرند.
انتهای پیام// ف ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
زودتر این موضوع توسط مسئولین پیگیری بشه
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۰۸:۴۳ ۲۷ تير ۱۳۹۶
با سلام
بنده از سهامداران پدیده بودم و پول آن را از گلوی بچه ام گرفته ام خدا را هم در نظر بگیرید در دنیای دیگر باید جوابگو باشید فقط شما را به خدا می سپارم الهی پاسخشان بگیرید