یک عضو حزب کارگزاران گفت: مرحوم آیت الله هاشمی در آخرین روزهای حیات نیز سیاست را ترک نکرد و در کنار مردم حضور داشت و معتقد بود که جمهوری اسلامی متشکل از اسلام و مردم است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشكل هاى  گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های مرحوم هاشمی گفت: بازگو کردن ویژگی‌های آن مرحوم باید نتیجه عملی برای آینده کشور داشته باشد.
 
وی افزود: مرحوم هاشمی اهمیت فراوانی به سیاست و سیاست ورزی می‌دادند و تا آخرین زمان حیات خود فعالیت در سیاست را متوقف نکردند چرا که معتقد بودند سیاستهای حاکم تاثیر زیادی بر کشور خواهد داشت.
 
مرعشی با بیان اینکه در اوایل انقلاب مرحوم هاشمی تلاش بسیاری برای  آرامش فضای کشور انجام دادند گفت: مرحوم هاشمی در دهه 60 تمام تلاش خود را برای سامان دادن فضای آن زمان انجام دادند و عبور دادن جامعه از چالش‌های سال 60 اقدام سختی بود و در آخرین روزهای خود نیز سیاست را ترک نکرد و در کنار مردم بود و معتقد بود که جمهوری اسلامی متشکل از اسلام  و مردم است.
 
وی در پایان با اشاره به انتخابات سال 92 گفت: پس از رد صلاحیت مرحوم هاشمی بنده یک ساعت با ایشان صحبت کردم تا در آن انتخابات از گزینه‌ای حمایت نکنند و به من اعلام کردند که نتیجه را بعدا خواهم گفت که چند روز بعد با صدور اعلامیه‌ای از حجت‌الاسلام روحانی حمایت کردند و پس از آن بود که اعلام کرد اکنون می‌توانم به راحتی بمیرم چرا که دین خود را ادا کرده‌ بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار