باشگاه استقلال همچنان موفق به دريافت كامل پول از خود از شركت توسعه و اماكن ورزشي نشده است.

400 ميليون باشگاه استقلال، گرو مديران شركت توسعهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اينكه طى روزهاى گذشته مبلغ دو میلیارد تومان توسط شرکت توسعه تجهیز و نگهداری امکان ورزشی از حساب باشگاه استقلال برداشت شده است، اما اين شركت با مذاکراتی كه با مسئولان باشگاه استقلال انجام داد، نهايت تنها یک میلیارد و 600 میلیون تومان را به حساب باشگاه بازگرداند.

به اين ترتيب همچنان 400 ميليون تومان استقلال در اختيار شركت توسعه قرار دارد و اگر آنها نتوانند ظرف روزهای آینده 400 میلیون تومان باقی مانده را به حساب باشگاه برگردانند مشکلاتی جدی برای استقلالى ها ایجاد خواهد شد.

باشگاه استقلال یک فقره چک به مبلغ 690 میلیون تومان برای "هلمکه" طلبکار خود آماده کرده است که مبلغ آن 90 میلیون تومان کسری دارد که استقلالی ها امیدوارند از 400 میلیونی که قرار است شرکت توسعه و تجهیز و نگهداری برگردانند آن 90 میلیون تومان را تهیه کنند. 

همچنین پرداخت قسط اول ساموئل نيازمند بازگشت 400 میلیون مورد نظر است. 

در هر صورت پرداخت نشدن مطالبات استقلالى ها، آن هم در شرايطى كه فيفا باشگاه ها را به دليل پرداخت نكردن مطالبات بازيكنان خارجى تنبيه مى كند، مى تواند براى استقلالى ها دردسر ساز شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار