فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي با حضور دادستان شهرستان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" گفت: در راستاي اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز با هدف مبارزه با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پر خطر، اين عمليات با حضور "صادق عزیزی" دادستان شهرستان اسلام آبادغرب، ماموران انتظامي کلانتری ها، يگان امداد، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر، آگاهي، پلیس امنیت عمومی و پرسنل ستادی در دو منطقه جرم خيز شهرستان به مرحله اجرا در آمد.


 وي اظهار داشت: 16 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در اين طرح شناسايي و با حکم مقام قضائي دستگیر شدند، همچنین در بازرسی از منزل آنان مقادیری موادمخدر از نوع تریاک و ترازوی دیجیتال توزین کشف شد.

سرتیپ نیا گفت: در اجرای این طرح دو نفر سارق داخل خودرو نیز دستگیر و در بازجویی های پلیس آگاهی به شش مورد سرقت داخل خودرو اعتراف کردند در اجرای این طرح 22 باب قهوخانه سنتی و قلیان سرای و واحد صنفی متخلف و محل پاتوق اراذل و اوباش نیز پلمپ شد. 

وی افزود: در اجرای این طرح دو دستگاه خودروی پژو سرقتی کشف و تعداد 15 دستگاه موتور سیکلت و 12 دستگاه خودرو مزاحم نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد، همچنین 14 نفر معتاد متجاهر دستگیر و جهت درمان، تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.