وزیر نیرو از جا به جایی مسیر خط آب‌رسانی به ۹ شهر جنوبی فارس خبر داد.

جا به جایی مسیر خط آب‌رسانی به ۹ شهر جنوبی فارس
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید چیت‌چیان وزیر نیرو  از محل خط آب‌رسانی سلمان فارسی به 9 شهر و 40 روستا جنوبی استان فارس که بر اثر سیل تخریب شده بازدید کرد و از نزدیک در جریان علملیات اجرایی و بازسازی این خط قرار گرفت.

چیت چیان در این بازدید، دستور اقدام فوری برای ترمیم خط انتقال آب این 9 شهر و 40 روستای جنوبی فارس و جابه‌جایی مسیر این خطوط را صادر کرد.

محمد علی قلندری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری فارس نیز گفت: تلاش می‌کنیم تا 48 ساعت آینده این خط لوله ترمیم و آب در آن جاری شود.

 قلندری با اشاره به اینکه جنس این لوله GRP است و فشار آب بالای داخل لوله شرایط فنی کار اجازه نمی‌دهد که از همان ابتدا فشار آب را به فشار اصلی آن برسانیم گفت: پس از ترمیم خط لوله به مرور فشار آب داخل لوله افزایش خواهد یافت تا به حداکثر فشار مورد نیاز برسد.

وی با اشاره به اینکه اینکار تا پایان به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد افزود: خط لوله آبرسانی به لارستان 9 شهر را با ظرفیت 916 لیتر در ثانیه تحت پوشش قرار می داد که بر اثر خسارات ناشی از سیل در نقطه «کهنویه» در نزدیکی شهر خنج دچار شکستگی شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.