مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به بارش های اخیر در بوشهر، خسارت وارده بر پروژه‌های عمران روستایی این استان را افزون بر 170 میلیون ریال برآورد کرد.

خسارت ۳۳۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید حیدری بّریدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بارش‌های شدید باران در استان بوشهر خسارات قابل توجهی به زیرساخت‌های مختلف استان وارد کرد گفت: در جریان جاری شدن سیل بیش از 3 هزار و 300 واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت دیدند.

وی با بیان اینکه خسارات واحدهای مسکونی در حوزه شهری بین 80 تا 100 درصد ارزیابی می‌شود تصریح کرد: یک‌هزار و 503  واحد مسکونی شهری بین 50 تا 100 درصد خسارت دیدند و به یک‌هزار 797 واحد مسکونی روستایی استان بوشهر بیش از 50 درصد خسارت وارد شده بگونه‌ای که به 678 واحد مسکونی بین 80 تا 100 درصد خسارت وارد شد.

حیدری با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه حدود 56 میلیارد تومان برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده نیاز است اضافه کرد: برای تامین این میزان اعتبار در قالب تسهیلات اعتباری کم بهره به بانک‌های عامل اعلام می‌شود تا بازسازی در مناطق آسیب دیده را شروع کنیم.

وی با اشاره به اینکه خسارت وارده بر پروژه‌های عمران روستایی استان بوشهر افزون بر 170 میلیون ریال برآورد شده  گفت: این خسارات شامل تخریب دیوار حفاظتی حاشیه رودخانه نوار ساحلی ، تخریب و آسیب دیدگی سیل بندهای خاکی و بتنی و تخریب کانال‌های دفع آب های سطحی و طرح‌های هادی و ابنیه فنی روستاها است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.