بهترین داور فوتبال آسیا گفت: سمینار داوری فلورانس با حضور تمام کاندیداهای قضاوت در جام جهانی روسیه و در بالاترین کیفیت برگزار می شود.

فغانی: سمینار داوری فلورانس کیفیت بالایی داردعلی رضا فغانی درگفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دعوت شدن از سوی فیفا برای حضور در سمینار داوران جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: این سمینار از 14 تا 18 فروردین 96 ( سوم تا هفتم آوریل) در فلورانس ایتالیا برگزار می شود. به انتخاب کمیته داوران فیفا، 53 داور شامل هفت داور آسیایی در این سمینار شرکت می کنند.

وی افزود: تمام کاندیداهای قضاوت جام جهانی در این سمینار حضور دارند و همین امر کیفیت کلاس های فلورانس را تائید می کند. تست های فنی و جسمانی جزء برنامه های شرکت کنندگان است.

فغانی درباره این که تا پیش از جام جهانی 2018 چند سمینار دیگر داوری برگزار می شود، گفت: دوره های قبلی این سمینار در سوئیس و جزایر قناری اسپانیا برگزار شد و احتمال دارد داوران در یک تا دوره دیگر هم شرکت کنند.

وی درمورد دلیل غیبت کمک داوران در فلورانس بیان کرد: این سمینار به داوران اختصاص دارد و کمک داوران در کلاس هایی مجزا شرکت می کنند.

داور فینال المپیک 2016 درمورد داوران آسیایی شرکت کننده در کلاس های آتی فیفا گفت: روشن ایرماتوف ازبکستانی و نواف شکراله بحرینی که سابقه قضاوت در جام جهانی را دارند در این کلاس شرکت می کنند. همچنین ساتورو یوجی ژاپنی، جاسم قطری، مهند عبداله اماراتی و سعد عربستانی هم دیگر داوران آسیایی کلاس های فلورانس هستند. تمام این داوران کیفیت خوبی دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار