رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت حدود 83 درصد از سهم استانی تسهیلات رونق تولید استان سمنان به واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در پنجاهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اعلام این خبر گفت: تا کنون بیش از 368 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 697 واحد تولیدی استان پرداخت شده است که در حدود 83 درصد از سهم استان تحقق یافته است.

وی افزود: از این مبلغ ، 274.5 میلیارد تومان مربوط به بخش صنعت و 93.5 میلیارد تومان نیز مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این نشست درخصوص مشکلات تامین اجتماعی ، زیربنایی ، امور بانکی ، و امور اجرایی پنج واحد تولیدی شهرستانهای سمنان ، گرمسار و شاهرود تصمیم گیری شد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان با اشاره به مصوبات جلسات قبلی این کارگروه اظهار داشت: در چهل و نه جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 321 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع مشکلات ، 790 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی با بیان اینکه  48 درصد مصوبات کارگروه اجرایی شده است افزود: از 790 مصوبه قبلی ، 376 مصوبه اجرایی و مابقی در دست اجراست.

بهروز اسودی در پایان با تاکید بر اهمیت بحث نظارت از واحدهای تولیدی دریافت کننده تسهیلات اذعان داشت: طبق گزارش کمیته پایش تسهیلات رونق تولید تاکنون از 113 واحد تولیدی صنعتی دریافت کننده تسهیلات نظارت صورت گرفته است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.