کرمانشاه؛

برنامه های نهادینه کردن فرهنگ وکالت در جامعه

برای نهادینه کردن فرهنگ وکالت در جامعه برنامه های متنوعی را در نظر گرفته ایم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مسئول کمیسیون روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه گفت:برای نهادینه کردن فرهنگ وکالت در جامعه برنامه های متنوعی را در نظر گرفته ایم

میترا میری گفت: مسئول کمیسیون روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه از ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مناسبت هفته وکیل در کرمانشاه خبرداد.

وی افزود: مشاوره حقوقی رایگان در روزهای چهارم و پنجم اسفند ماه از ساعت 9 تا 12 ظهر در مکان کانون وکلای کرمانشاه واقع در میدان مرکزی، کوی 130 ارائه می شود.

میری به بازدید وکلا از مراکز نگهداری کودکان و سالمندان بهزیستی در استان در ایام هفته وکیل اشاره کرد و گفت: فردا (دوشنبه، دوم اسفند ماه) جمعی از وکلا، اعضای هیات مدیره کانون وکلا و کارآموزان وکالت از ساعت 4 تا 6 عصر به دیدار سالمندان و کودکان بی سرپرست در مراکز نگهداری بهزیستی می روند.

مسئول کمیسیون روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه گفت: برگزاری نشستی با مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه به جهت اطلاع رسانی برنامه های کانون وکلا و همچنین ساخت برنامه های تلویزیونی با حضور کارشناسان حقوقی از سوی کانون وکلا از جمله برنامه های هفته وکیل است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشن روز استقلال وکیل از دیگر برنامه های هفته وکیل در استان است که به دلیل تقارن این روز با ایام فاطمیه، برگزاری آن را به تاریخ 15 اسفندماه موکول کرده ایم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.