نظرپور گفت: به دلیل حضور نداشتن بخش خصوصی در لیگ شیرجه، مبلغ قرارداد های شیرجه روها با تیم ها خنده دار است.

مبلغ قراردادها در لیگ شیرجه خنده دار استبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شهنام نظرپور شیرجه روی تیم ملی کشورمان در مرحله اول نخست لیگ برتر شیرجه (دور رفت) موفق شد در سکوی 1متر اول و در سکوی 3 متر سوم شود. 

نظرپور درباره لیگ امسال اظهار داشت: 8 تیم در رقابت ها حضور داشتند. نفرات شرکت کننده تقریبا همان شیرجه روهای سال قبل بودند که در لیگ امسال شرکت داشتند. بیشتر تیم ها از سوی هیئت های استانی و ارگان های دولتی اداره می شوند و خبری از بخش خصوصی نیست.

وی اضافه کرد: امسال برای تیم نفت تهران به آب زدم. قراردادهایی که با شیرجه روها بسته می شود خنده دار است. خجالت می کشم میزان آن را بیان کنم. قبل از این یک حامی مالی وارد شیرجه شد که البته اتفاقات خوبی هم رخ داد و توجه رسانه ها را به خود جلب کرد اما در ادامه راه همکاری اش را با شیرجه قطع کرد. 

نظرپور اضافه کرد: در لیگ سال جاری پیشرفتی دیده نمی شد البته پس رفت هم نداشتیم. چند شیرجه روی جوان در این رقابت ها عملکرد خوبی از خود نشان دادند از جمله مسعود وکیلی که اهل کرمانشاه است. وی با این که دیر به مسابقات رسید و تمرینی نداشت توانست در سکو به رتبه چهارم برسد. با سرمایه گذاری، اردوی تدارکاتی مناسب و اعزام های برون مرزی می توان روی این پشتوانه ها حساب کرد. 

دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی ژاپن درباره حضور جوان ها در بازی های اسلامی اظهار داشت: معتقدم بازی های کشورهای اسلامی میدان کسب تجربه نیست. با توجه به این که شیرجه ایران در آسیا به مدال رسیده است باید وجهه اش در بازی های کشورهای اسلامی نیز حفظ شود. البته من تابع نظر فدراسیون هستم و هر تصمیمی اتخاذ شود تبعیت می کنم. 

وی درباره برگزاری اردوهای آمادگی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی خاطر نشان کرد: هنوز اردوی منسجمی برای حضور در این رقابت ها برگزار نشده است. البته طبق تصمیم جدید قرار است ملی پوشانی که امکانات لازم را در شهرهای خود دارند با برنامه ای که از سوی مربی تیم ارائه می شود به تمرین بپردازند. مطمئنا تا پایان این هفته تکلیف اردوها مشخص خواهد شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار