با وجود تلاش ترامپ برای یافتن یک جایگزین برای سمت مشاور امنیت ملی آمریکا، کاخ سفید وجود هر گونه ارتباط میان مقامات آمریکایی و روس را رد کرد.

کاخ سفید وجود هر گونه ارتباط میان مقامات آمریکایی و روس را رد کرد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، با وجود اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در جستجوی یک جایگزین مناسب برای "مایکل فلین"، مشاور امنیت ملی سابق آمریکاست، "راینس پریبس"، رئیس کارکنان کاخ سفید گزارشهای مربوط به وجود ارتباط میان ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2016 و مقامات روس را رد کرد. 

راینس پریبس روز یکشنبه در گفتگو با شبکه ان بی سی نیوز اعلام کرد: ما از وجود ارتباط میان ستاد انتخاباتی ترامپ و مقامات روس بی اطلاع هستیم. من با مقامات ارشد جامعه اطلاعاتی گفتگو کرده ام و زمانی که آنها بررسی های خود را انجام دهند مشخص می شود که هیچ ارتباطی میان آنها نبوده است.

زمانی که از وی سوال شد آیا فلین درباره گفتگو با سفیر روسیه پیش از حضور ترامپ در کاخ سفید به اف بی آی دروغ گفته است یا خیر گفت: "پاسخ دادن به این مسئله کمی متفاوت است." پریبس همچنین در خصوص اینکه آیا متن مکالمه فلین با مقامات روس را خوانده است یا خیر هیچ اطلاعاتی نداد.

این اظهارات در حالی مطرح شده است که مایکل فلین هفته گذشته به دنبال افشای اطلاعاتی در خصوص ارتباط وی با سفیر روسیه در آمریکا پیش از ورود ترامپ به کاخ سفید، از سمت خود به عنوان مشاور امنیت ملی استعفا داد. در حال حاضر یافتن یک جایگزین مناسب برای وی یکی از چالش های پیش روی دونالد ترامپ است. پس از استعفای فلین، دونالد ترامپ تصدی این سمت را به "رابرت هاروارد"، دریاسالار بازنشسته یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا پیشنهاد داد که او این پیشنهاد را نپذیرفت. ترامپ حتی روز گذشته قرار بود با 4 گزینه احتمالی برای تصدی این سمت مصاحبه کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار