تور تنیس روی میز قطر؛

کار آسان نوشاد عالمیان و مصاف سخت نوروزی در روز نخست

افشین نوروزی و نوشاد عالمیان، تنیس روی میز بازان کشورمان امروز در نخستین دیدار‌های خود در تور حرفه‌ای قطر به مصاف حریفان می‌روند.

کار آسان نوشاد عالمیان و مصاف سخت نوروزی در روز نخستبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاهخبرنگاران جوان ، رقابت های تور حرفه ای تنیس روی میز قطر امروز برای نمایندگان کشورمان با سه دیدار آغاز می شود. 

افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز و نفر نخست مسابقات انتخابی تیم ملی و نوشاد عالمیان نفر اول رنکینگ به همراه جمیل لطف اله نسبی ، مرتضی موعلی و عبدالرضا افشار راهی این مسابقات شده اند. 

 نوروزی در گروه بیست و پنجم این رقابت ها با توماس کونسنی از چک، وانگ یانگ از اسلواکی و راک الحکیم از لیبی هم گروه است و نوشاد عالمیان هم در گروه هفدهم با دودا بنتیک از آلمان و سان چیا هونگ از تایوان هم گروه است. 

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان که این روز ها دارای رنکینگ 232 جهانی است بایددر گروه بیست و پنجم با وانگ یانگ پنجاه و چهارمی و کونسنی شصت و چهارمی رو به رو شود. 

نوشاد هم با رنکینگ 81 کار نسبتا آسان تری را در گروه هفدهم دارد. وی باید در سخت ترین دیدار خود رو در روی دودا آلمانی با رنکینگ چهل و چهار قرار بیگرد . دیگر رقیب نوشاد هم دارای رتبه 179 جهانی است.

برنامه رقابت های ملی پوشان کشورمان به شرح زیر است:

سه شنبه 3 اسفند  

افشین نوروزی (232) - کونسنی(64)

نوشاد عالمیان(81) - چیا هونگ(179)

افشین نوروزی(232) - وانگ یانگ(54)

چهارشنبه4 اسفند  

 افشین نوروزی(232) - الحکیم 

بنتیک(44) - نوشاد عالمیان(81)

همچنین تیم دوبل  افشین نوروزی و نوشاد عالمیان در بازی اول مقابل فان زن دونگ و لینگ جینک چون سید یک جدول مقدماتی مسابقات دوبل قرار گرفتند.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار