رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی گفت:صهیونیست‌ها باید بدون هیچ گونه قید و شرطی سرزمین فلسطین را ترک کند.

صهیونیست‌ها بدون هیچ قید و شرطی باید فلسطین را ترک کنند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی در نشست نوبت بعد از ظهر ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: رهبران ما در کره شمالی به ما آموخته‌اند که مساله فلسطین، مسئله مرگ و زندگی است؛ آنها مبارزات بحقی را علیه صهیونیست دنبال کرده اند.
 
وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به دنبال مشروعیت دادن به شهرک‌ سازی‌های خود هستند، افزود: آنها باعث شهادت بسیاری از بی‌گناهان شده‌اند، لذا مسئله فلسطین همچنان باقی است و آینده خاورمیانه در یک غبار قرار دارد، اما در نهایت پیروزی برای ملت فلسطین است.
 
وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید بدون هیچ گونه قید و شرطی سرزمین فلسطین را ترک کند و شهرک‌سازی‌ها را متوقف کرده و به کشتار مردم خاتمه دهد.

رئیس مجلس کره شمالی بیان داشت: برای استقرار ثبات در خاورمیانه  باید از مداخله آمریکا جلوگیری کنیم و همه ملتها باید راه حلی برای مسئله فلسطین بر اساس خواسته مردم این کشور پیدا کنند و این تلاش‌ها نیز باید براساس یک اقدام مشترک صورت گیرد.

رئیس مجلس خلق کره شمالی با بیان اینکه آمریکا به دنبال فشار بر جمهوری خلق کره است، خاطرنشان کرد: کره نیز به دنبال افزایش قدرت هسته‌ای و دفاعی خود برای مقابله با امپریالیسم آمریکاست؛ آنها توانمندی دفاعی ما را خطرناک جلوه می‌دهند و به همین دلیل تحریم‌هایی را علیه ما وضع کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۹:۴۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
قابل توجه خائنین وحکام صهیونیست
آخرین اخبار