کرمانشاه؛

اعتبار 136 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات آموزشی

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: ۱۳۶ میلیارد ریال اعتبار از سال ۹۲ تا مهر ۹۵ صرف خرید تجهیزات آموزشی مدارس استان کرمانشاه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرزبان نظری از خرید 136 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی برای مدارس استان کرمانشاه از سال 92 تاکنون خبر داد و اظهار داشت: این تجهیزات آموزشی به مناطق سه‌گانه آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به بحث نگهداری و تعمیرات اساسی فضاهای آموزشی مدارس استان کرمانشاه گفت: از مهر سال 92 تا 95 تعمیرات اساسی شامل تعمیر سرویس بهداشتی و سایر تعمیرات ضروری در بیش از 393 مدرسه با اعتبار 50 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

نظری با اشاره به موضوع هوشمندسازی کلاس های مدارس استان عنوان کرد: موضوع هوشمند سازی کلاس‌های مدارس استان در سال‌های گذشته به دلیل کمبود اعتبار با یک وقفه کاری مواجه شد اما امید داریم با سیاست‌های وزیر جدید آموزش و پرورش و پیگیری‌های دولت این موضوع به طور جدی دنبال شود.

وی از انعقاد یک ‌تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه با پیگیری موضوع هوشمندسازی کلاس‌های مدارس خبر داد و گفت: امید داریم با انعقاد این تفاهم‌نامه مسوولان مربوطه به طور جدی پای کار بیایند و البته باید در رابطه با این موضوع خود به تجهیز سخت افزاری و‌ هم نرم افزاری آن توجه شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه تجهیزات سخت افزاری این کلاس‌ها را شامل یک دستگاه کامپیوتر، یک دستگاه پروژکتور، یک ‌برد هوشمند و قلم نوری دانست و افزود: مبلغ 6 میلیون پانصد هزار تومان باید برای هر کلاس درس در نظر گرفته شود و تاکنون از بودجه مصوب سفر مقام معظم رهبری بالغ بر 5000 کلاس درس در سطح استان به این تجهیزات مجهز شدند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.