مدیر کل پست استان اردبیل از ورود بیش از 2 میلیون مرسوله پستی به استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد عبداللهی گفت: رقم مرسولات ارسالی از طریق هموطنان در استان اردبیل با احتساب آمار 11 ماه گذشته به رقم 3 میلیون و 200 هزار مرسوله رسیده که این مرسولات در دفاتر پستی توسط همکاران آماده‌سازی و به مقاصد هموطنان ارسال شده و امسال در 11 ماه اخیر بیش از 2 میلیون مرسوله وارد استان شد که تحویل هموطنان، ارگان‌ها و نهادها شده است.

وی افزود: 484 واحد پستی در استان بیش از 5 میلیون مرسوله را در مبداء و مقصد جابجا کردند.

مدیر کل پست استان اردبیل بیان کرد: طرح ثبت نام تمبر طلا و نقره با مضمون یادبود جشن جهانی نوروز ایرانی با طرح سرباز هخامنشی در متن تصویر تمبر در حال پیگیری و انجام است و تا 5 اسفند95 منتشر خواهد شد.

عبداللهی یادآور شد: این تمبر با تیراژ 200 هزار سری همزمان در روزهای آینده انتشار و در اختیار هموطنان استان اردبیل قرار خواهد گرفت.

وی افزود: زمینه و بستر پیش فروش این تمبرها در مراکز و دفاتر پستی فراهم شده و همچنین در فضای مجازی در تارنمای Ebazar.post.ir قابل دسترسی برای شهروندان است و هموطنان در استان اردبیل و شهرستان‌ها با مراجعه به این سایت و ثبت نام لازم را انجام دهند.

وی آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این طرح را تا 10 اسفند ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم در مناسبت‌های دیگر تقویم ملی کشورمان این طرح را به صورت مجدد اجرا کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.