مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از ایجاد کنسرسیوم خوشه کفش با هدف توسعه بازار داخلی و خارجی در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدي زاده مقدم گفت: خوشه کفش مشهد یکی از خوشه های خاتمه یافته استان است که همچنین برنامه های توسعه ای برای این خوشه در حال اجراست و تقویت شبکه ها برای توسعه صنعت کفش از جمله اولویت های این شرکت است.

وی افزود: طی 5 سال گذشته خوشه کفش رشد 100درصدی به لحاظ حجم تولید داشته و به همین دلیل متناسب با افزایش ظرفیت تولید خوشه شرکت راهکارهایی را با کمک نهادهای پشتیبان به ویژه اتحادیه و انجمن تولید کنندگان کفش مشهد شناسایی و به اجرا رسانده است.

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: با توجه به رفع تحریم ها و افزایش صادرات فرصت مناسبی است تا با هم افزایی بیشتر و برند سازی، این کنسرسیوم بتواند در بازارهای خارجی رقابت کند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد:ایجاد کنسرسیوم یکی از برنامه های اجرایی است که برای این خوشه عملیاتی شده و سال 96 شرکت شهرکهای صنعتی حمایت های ویژه ای را از کنسرسیوم های صادراتی استان مطابق امسال انجام خواهد داد.

وی در پایان گفت: بستر مناسب جهت رشد و توسعه این کنسرسیوم فراهم شده و با برنامه ریزی دقیق باید در راه توسعه صنعتی و صادرات،جایگاه جدیدی در صنعت کفش استان ایجاد شود.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار