سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم ما فرصت کافی برای ریکاوری نداشت و بازیکنانم از نظر بدنی در شرایط ایده‌آل نبودند.

آرمات: فرصت ریکاوری نداشتیم/ بازی را به تجربه بانک سرمایه باختیممسعود آرمات در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست مقابل تیم بانک سرمایه در مرحله نیمه‌نهایی گفت: بانک سرمایه بهترین نتایج را از ابتدای لیگ تا کنون کسب کرده است و قطعا بازی مقابل چنین تیمی کار ساده‌ای نیست. 

آرمات با اشاره به این مطلب که تیم بانک سرمایه اکثر ستاره‌های ملی‌پوش را در اختیار دارد، 
گفت: با وجود اینکه این تیم از نظر مهره از ما برتر بود اما بازیکنان من تیم از پیش باخته مقابل حریف خود نبودند و توانستند تیم قدرتمند بانک سرمایه را در تمام دقایق بازی آزار دهند.

وی افزود: تیم ما به نسبت حریف در مرحله قبل یک دیدار اضافه‌تر برگزار کرده بود و فرصت ریکاوری برای آماده شدن نداشت. در واقع بازیکنان من آمادگی کامل  نداشتند و خسته بودند.

سرمربی سایپا بی‌تجربگی بازیکنانش را عامل دیگری در این شکست دانست و گفت: بازیکنان بانک سرمایه با تجربه‌تر کار کردند و ما این مسابقه را به تجربه حریف واگذار کردند. بازیکنان ما برای بازی مقابل بانک سرمایه انگیزه بسیار زیادی داشتند اما نتوانستند به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنند. امیدوارم با پیروزی در دیدار برگشت کار را به دیدار سوم بکشانیم.

آرمات درخصوص احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، خاطرنشان کرد: این جلسه ما را با مشکلاتی روبه رو کرد و البته باید بگویم که ناظر بازی گزارشی اشتباه در مورد من نوشته بود. این موضوع از نظر روحی روی ما تاثیر گذاشته بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار