کاهش نرخ بیکاری از مهمترین دستاوردهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مسیر توسعه را هموار می‌کند گفت: کاهش نرخ بیکاری یکی از مهمترین دستاوردهای تحقق این امر در جامعه است.

قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سهمیه امسال استان از تسهیلات اقتصاد مقاومتی کشور بوده است افزود: طی یک ماه گذشته میزان سهمیه تسهیلات پرداختی از سه هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال به سه هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی، افزایش جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را ضروری دانست و از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست: امنیت سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان را تأمین کنند.

سلیمانی، ایجاد اشتغال، رونق بخش تولید، کاهش نرخ بیکاری و رسیدن به رونق اقتصادی را از اولویت‌های اصلی مسئولان ارشد استان بیان و ابراز امیدواری کرد: امسال ۵۰ واحد نیمه راکد، ۱۹۵ واحد نیمه فعال و ۵۰ واحد تولیدی علاوه بر پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی، به ظرفیت کامل برسد.

وی همچنین به رونق کشت گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ادامه داد: تولیدات بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و اشتغال است.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۹:۳۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
کدوم کاهش نرخ بیکاری .چرا این قدر بلف میزنید .کدام جوان را به کار گرفته اید .کار های را که ایجاد کرده اید با سند ومدرک بیان کنید.
آخرین اخبار