معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر فضای ارتباطات سیاسی و تجاری استان اردبیل با کشور آذربایجان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ناصر نصیری در جلسه شورای اداری اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر فضای ارتباطات سیاسی و تجاری استان اردبیل با کشور آذربایجان فراهم شده و با سفر هیئت آذربایجانی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان اردبیل شاهد تحولات عظیمی در توسعه روابط استان اردبیل و کشور آذربایجان می‌شویم.

وی با اشاره به این‌که باید از ظرفیت‌های استان اردبیل و کشور آذربایجان برای پیشرفت و توسعه هر دو منطقه استفاده کنیم، افزود: آذربایجان و اردبیل ظرفیتهای بسیار خوبی دارند که می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌های مشترک از این ظرفیت‌ها در راستای پیشبرد اهداف دو منطقه استفاده کنیم.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به این‌که در سفر هیئت آذربایجانی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان اردبیل تفاهم‌نامه‌های مشترکی امضا می‌شود، گفت: انتظار داریم این سفر دستاوردهای بسیار خوبی برای استان اردبیل در بخش‌های سیاسی و تجاری داشته باشد تا بتوانیم گام بزرگی در رشد و توسعه استان اردبیل برداریم.

نصیری با اشاره به این‌که گمرک آزادلو که در سال 79 توسط دولت قبلی مصوب شده بود به دلایلی تعطیل شده بود که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی عملیات اجرایی این گمرک را آغار کنیم که انتظار داریم با استقبال طرف آذربایجانی این گمرک در منطقه راه‌اندازی شود.

وی از برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت استان اردبیل در فضای ارتباطات خبر داد و بیان کرد: حوزه آی.سی.تی یک فضای مناسب برای منطقه محسوب می‌سود که باید از این ظرفیت برای اشتغال جوانان فارغ‌التحصیل در منطقه استفاده شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.