به گزارش
حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما در مراسم آغاز پخش آزمایشی این شبکه گفت: ایران کالا هدیه رسانه ملی به کارآفرینان و صنایع تولیدی کشور است.
وی تاسیس شبکه کالا را از مهم ترین اقدامات صدا و سیما در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» دانست و افزود: این اقدام، شاخصه مهم همراهی رسانه ملی با صنعت و اقتصاد کشور است.
شهریاری تصریح کرد: صدا و سیما در نظر دارد از کسانی که در بنگاه های اقتصادی کوچک فعال هستند، حمایت کند و این شبکه بستر مناسبی برای این حمایت خواهد بود.
زابلی زاده رئیس شبکه ایران کالا هم در این مراسم اعلام کرد: ایران کالا تلاش خواهد کرد در رونق بخشی به فضای کسب و کار و خود اتکایی گام بردارد.
وی در پایان گفت: اگرچه در این مرحله، شبکه ایران کالا با چهار ساعت پخش برنامه، کار خود را آغاز کرده است اما این زمان افزایش خواهد یافت.
ماموریت اصلی این شبکه، حمایت از کار آفرینان و بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط اعلام شده است.
انتهای پیام/