مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: منبع ذخیره آب عنبرآباد تا پایان اردیبهشت‌ماه ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

 بهره برداری از منبع ذخیره آب عنبرآباد تا پایان اردیبهشت‌ماهبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد طاهری  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگارن اظهار‌ داشت: با بازدیدی که از پروژه آب‌رسانی جبالبارز داشتیم این پروژه پیشرفت بسیار خوبی داشته و تا پایان اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به مخزن جیرفت، گفت: این پروژه کمبود بودجه دارد که قول مساعد داده شده تا نقدینگی آن تامین شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاضلاب مسکن مهر جیرفت امروز شروع شد تصریح کرد: این پروژه به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخشی از آن تامین شده و قرارداد بخش نخست آن بسته شده و تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه 10 میلیارد تومان برآورد این طرح است گفت: این پروژه شامل دو پکیج تصفیه‌خانه و خطوط شبکه جمع‌آوری در محل مسکن‌های مهر است که در همان محل تصفیه می‌شود.

طاهری افزود: همچنین مخزن آب عنبرآباد را در دستور کار داریم که امیدواریم با حمایتی که رئیس سازمان مدیریت و وزارت نیرو دارند بتوانیم ذخیره آب عنبرآباد را نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 96 به بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان کرد: فرسودگی شبکه آب‌رسانی جیرفت و عنبرآباد و روستاهای حاشیه در دستور کار قرار دارد که با پیگیری نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد تا پایان سال 95 و 96 شاهد اقدامات خوبی در این دوشهرستان هستیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: محله‌های کهوروئیه و کلرود روستاهایی بودند که به شهر جیرفت پیوستند اما هنوز بخش عمده شبکه آب‌رسانی آنها روستایی است.

وی با بیان اینکه شبکه آب‌رسانی محله‌های کهوروئیه و کلرود فرسوده و استاندارد نیست افزود: بودجه‌های استانی جوابگو برای حل این مشکل نیست.

طاهری با اشاره به اینکه بافت مرکزی جیرفت و عنبرآباد بیش از 45 سال قدمت دارد عنوان کرد: این موضوع در دستور کار است که بخش عمده‌ای از فرسودگی‌های اصلی را در سال 96 بازسازی کنیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار