تیم ذوب آهن در هفته پنجم و پایانی لیگ برتر وزنه برداری کشور توانست قهرمان این رقابت ها در اهواز شود.

شکست تیم وزنه برداری ملی حفاری در خانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ هفته پنجم و پایانی لیگ برتر کشور از روز گذشته (پنجشنبه) به مدت دو روز به میزبانی باشگاه ملی حفاری در اهواز برگزار شد.

در پایان این رقابت ها ذوب آهن به قهرمانی رسید، رعد پدافند دوم شد و مناطق نفت خیز جنوب عنوان سوم را به دست آورد.

ملی حفاری، نیروی زمینی و عقاب نیوی زمینی نیز به ترتیب در رده های چهارم تا ششم جدول رده بندی قرار گرفتند.

نتایج روز دوم؛ در دسته 94 کیلوگرم سید ایوب موسوی از مناطق نفت خیز جنوب در مجموع با 379 کیلوگرم به قهرمانی رسید، امیر حقوقی از ذوب آهن اصفهان در مجموع با 366 کیلوگرم دوم شد،  محمد زارعی از رعد پدافند در مجموع با 366 کیلوگرم عنوان سوم را به دست آورد.

در دسته 105 کیلوگرم نیز سهراب مرادی از ذوب آهن اصفهان در مجموع با 410 کیلوگرم اول شد، محمدرضا براری از رعد پدافند در مجموع با 395 کیلوگرم نایب قهرمان شد و علی هاشمی از ذوب آهن اصفهان در مجموع با 389 کیلوگرم رده سوم را به خود اختصاص داد.

در دسته 105+ نیز همایون تیموری از ملی حفاری اهواز در مجموع با 419 کیلوگرم به قهرمانی رسید، محسن بهرام زاده از مناطق نفت خیز جنوب در مجموع با 415 کیلوگرم دوم شد و مهدی میرزایی از رعد پدافند در مجموع با 405 کیلوگرم در رده سوم قرار گرفت.

در این دسته بهداد سلیمی، مدال آور المپیکی از تیم ذوب آهن اصفهان در مجموع با 365 کیلوگرم (وزن بدن 170 کیلوگرم) در جایگاه هفتم جای گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.