عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت:به طور حتم رقابت های عمومی بهترین فرصت برای کشتی گیرانی خواهد بود که تمایل دارند ملی پوش شوند اما به هر دلیل پشت خط مانده اند.

رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ضمن بیان این مطلب افزود:در هر صورت رقابت های عمومی کشتی فرصت بسیار مناسبی خواهد بود برای آن دسته از کشتی گیرانی که در رقابت های قهرمانی کشور نتیجه لازم را نگرفتند تا برای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی سهمیه  کسب کنند،ضمن اینکه از دل همین مسابقات هم می توان استعدادهای بسیار خوبی را کشف کرد.
دارنده مدال نقره المپیک درخصوص رقابت های عمومی کشتی فرنگی نوجوانان که روز گذشته در خانه کشتی برگزار شد اظهار داشت:جذابیت رقابت های عمومی در رده های سنی پایه بسیار بالاتر است چرا که کشتی گیران برای اجرای فنون پرتابی ترسی ندارند و همین موضوع به زیبایی رقابت ها اضافه می کند،در مجموع رقابت های قابل قبولی را شاهد بودیم که برخی از چهره هایی را که احساس می شد آینده دار هستند شناسایی و به سرمربی تیم ملی معرفی کردیم.
علی آبادی درباره رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی بزرگسالان و این که تیم ایران چقدر برای قهرمانی شانس دارد نیز گفت:تیم کشتی فرنگی نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته ،ضمن اینکه کشتی گیران المپیکی هم همراه تیم نیستند در نتیجه کار سختی پیش رو داریم اما اعتقاد دارم با همین جوانان هم می توانیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.
عضو شواری فنی تیم های ملی خاطرنشان کرد:نباید رقابت های جام جهانی را بیش از اندازه بزرگ کنیم و ملاکی برای ارزیابی کادر فنی قرار دهیم بلکه از این فرصت باید با توجه به اینکه تیم ملی در حال پوست اندازی است استفاده کنیم تا در رقابت های جهانی نتیجه لازم را به دست آوریم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار