بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران ظهر امروز به محل تمرینات این تیم می روند تا حضور آن ها در فدراسیون فوتبال موقتا منتفی شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران که 4 روزی است به دلیل مشکلات مالی در تمرینات این تیم شرکت نمی کنند و حتی برای پیگیری مطالبات خود به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نامه زده اند، ظهر امروز بار دیگر به ورزشگاه ساصد می روند تا برای آغاز تمرینات یا تداوم اعتصاب خود به جمع بندی برسند.
 
طبق برنامه این برنامه از ساعت 12 شروع می شود اما درصورتی که گره ای از مشکلات مالی بازیکنان نفت باز نشود، آن ها به اعتصاب خود ادامه می دهند.
 
شاگردان علی دایی تصمیم داشتند امروز برای اعتراض به مشکلات خود به فدراسیون فوتبال بروند و در صحبت با مهدی تاج بحث مطالبات خود از باشگاه نفت را پیگیری کنند اما به نظر می رسد حضور آن ها در فدراسیون فوتبال دست کم تا بعد از ظهر امروز منتفی شده است. گویا بازیکنان نفت قصد دارند به مسئولان باشگاه فرصت بدهند اما درصورتی که بازهم سرپرست و مالک باشگاه نفت نسبت به رفع مشکلات مالی تعلل کنند، تصمیم خود را برای حضور در فدراسیون فوتبال عملی می کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار