گرمسار;

اجرای طرح توسعه بیش از 20 هزار متر شبکه توزیع برق در گرمسار

امسال 14 هزار و 100 متر خطوط فشار متوسط و شش هزار و 300 متر شبکه فشار ضعیف درگرمسار به بهره برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار ، حسین صفری  مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار از اجرای طرح توسعه بیش از 20 هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: از آغاز امسال تا به‌ حال، 14 هزار و 100 متر خطوط فشار متوسط و 6 هزار و 300 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در شهرستان گرمسار احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.

صفری ادامه داد: اصلاح و بهینه سازی پنج هزار و 700 متر شبکه توزیع برق در این شهرستان از دیگر فعالیت هائی است که به اجرا درآمده است.

وی افزود: در راستای تغذیه برق مشترکان جدید و ایجاد ظرفیت های لازم در سطح شهرستان، 44 ایستگاه هوائی توزیع برق با ظرفیت شش هزار و 935 کیلوولت آمپر احداث و در مدار قرار گرفته است.

صفری با اشاره به این که برای بهسازی روشنائی معابر، تعداد 210 دستگاه سرچراغ جدید نصب گردیده اضافه کرد: تعویض یک هزار و 250 دستگاه کنتور انشعابات دیماندی در قالب طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) از دیگر اقدامات این مدیریت است.

وی با اظهار این که تاکنون 398 پروژه عمرانی برق رسانی انجام و به بهره برداری رسیده تصریح کرد: مبلغ 34 میلیارد و 46 میلیون ریال نیز در تأسیسات توزیع برق شهرستان گرمسار سرمایه گذاری صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.