مهلت ارسال آثار در همایش علمی ـ. فرهنگی «ماه‌نشان در امتداد فرهنگ» تا فروردین ماه سال آینده تمدید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه‌نشان گفت: مهلت ارسال آثار به همایش علمی ـ پژوهشی «ماه‌نشان در امتداد فرهنگ» تا تاریخ ١٥ فروردین‌ماه سال ٩٦ تمدید شد.

محسن بهاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه‌نشان با اشاره به این تغییرات گفت: به علت درخواست محققان و اصحاب فرهنگ و هنر و شرایط جغرافیایی خاص شهرستان، مهلت ارسال آثار به این همایش تا ١٥ فروردین ١٣٩٦ تمدید شده و داوری آثار نیز تا روز ٢٤ فروردین‌ماه به اتمام می‌رسد.

وی در مورد مراسم اختتامیه این همایش اعلام کرد: این مراسم روز دوشنبه ٢٨ فروردین ١٣٩٦ در شهرستان ماه‌نشان برگزار می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، تاکنون آثار خوبی به دبیرخانه همایش رسیده و علاقه‌مندان می‌توانند تا ١٥ فروردین ١٣٩٦ آثار خود را اعم از مقاله و عکس به دبیرخانه همایش واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه‌نشان ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماه‌نشان، هدف از انتشار فراخوان اولین همایش علمی پژوهشی "ماه‌نشان در امتداد فرهنگ" را اشاعه فرهنگ و هنر اصیل بومی- محلی و شناسایی و ارائه پیشینه فرهنگی، تحولات مربوطه در بستر زمان و ثبت و نگهداری آن‌ها و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر این شهرستان با محورهای مشاهیر، آثار مکتوب، آداب و رسوم، آثار باستانی، تاریخی، جغرافیایی و ... اعلام کرد.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.