دکتر سید علی آل یاسین در صفحه اینستاگرام خود عکسی از آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی در بیمارستان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر سید علی آل یاسین با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از بستری شدن آیت‌الله سید محمد موسوی‌بجنوردی در بیمارستان جهت عمل خبر داد و از تمامی افراد در فضای مجازی و حقیقی برای شفای وی تقاضای دعا کرد.

دکتر سید علی آل یاسین در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی جهت عمل در بیمارستان بستری شد. ایشان فقیه نو اندیش حوزه و دانشگاه بوده و فرزند مرحوم آیت الله العظمی میرزا حسن موسوی بجنوردی از مراجع معاصر و نوه مرحوم آیت الله اصفهانی و پدر خانم آیت الله جوان سید حسن خمینی است.ایشان از شاگردان امام خمینی رحمت الله علیه بوده است.رفیق شفیق مرحوم آیت الله سید مصطفی خمینی و مرحوم حاج احمد خمینی بوده و در سال ۱۳۸۴ بعنوان چهره ی ماندگار کشور در رشته فقه و حقوق معرفی و انتحاب شدند.و چهره ماندگار ایران زمینند. از اساتید برجسته ی دانشگاههای ایران بوده و مشغول تدریس در دانشگاه می باشند. اثار فراوانی از ایشان ثبت و ضبط و منتشر شده که مرجعی برای دانشحوایان و دانش پژوهان در فقه و حقوق و اصول و فلسفه می باشد. از شروع نهضت اسلامی و قیام و انقلاب با امام و همراه امام بوده و جزوه فقه های شورای قضایی کشور بدستور و انتصاب امام بودند. در هفتم اسفند ۱۳۹۴ ثبت نام مجلس خبرگان رهبری نمودند و همراه با داماد خویش ، آیت الله جوان ، سید حسن خمینی ، از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند؟ از همه ی دوستان دنیای مجازی و حقیقی که ارادت خاصی به شما دارم و دوستاران این فقیه نو اندیش و دوستداران خانواده و بیت امام رحمت الله علیه تقاضای دعا برای شفایش را دارم."


گفته می شود؛ آیت‌الله موسوی بجنوردی به دلیل ناراحتی در ناحیه کمر در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد. حال عمومی آیت‌الله موسوی بجنوردی مساعد است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار