مسابقه دلنوشته‌ای به شهید گمنام میهمان شهر تفت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  هادی قاسمی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت گفت: با همراهی پایگاه خبری امید و آگاهی این شهرستان اقدام به برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای به شهید میهمان شهر تفت می‌کند.

 قاسمی افزود: شهدا مایه مباهات و عزت ایران اسلامی هستند و حضور شهدای گمنام در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، فرهنگ ایثار و فداکاری را در میان نسل جدید تقویت می‌کند و یادآوری برای ادامه راه آنها در بین جوانان خواهد بود.

وی افزود برآن شدیم همزمان با تدفین شهید گمنام در ایام فاطمیه در شهر تفت نسبت به جمع‌آوری خاطرات و دلنوشته‌های مردم در وصف شهدای گمنام اقدام کنیم.

قاسمی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند دلنوشته‌ها و یادداشت‌های ادبی خود را در زمینه‌های حضور و تشییع پیکر شهید گمنام در تفت، بیان احساسات خود از حضور شهید گمنام در تفت و بیان عظمت شهید و جایگاه والای شهدا ارسال نمایند.

اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت در پایان بیان داشت: افراد علاقه‌مند می‌توانند مطالب خود را تا تاریخ 14 اسفندماه 95 به تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان ارائه دهند و یا فایل تایپ شده مطلب خود را به کاربری @omidoagahy  در نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام ارسال کنند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.