سرمربی تيم واليبال كاله آمل، گفت: متاسفانه عوامل متعددی منجر شده است كه ليگ ما از پارامترهای استاندارد دور باشد.

بهروز عطايي در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور بازیكنان تیم ملی جوانان در تیم كاله آمل، اظهار داشت: تعامل خوبی بین فدراسیون والیبال و باشگاه كاله در راستای توجه به جوانان ایجاد شد و قرار است جمعی از بازیكنان تیم ملی جوانان كه تیر ماه سال آینده مسابقات جهانی جوانان را پیش رو دارند در تیم كاله كنار هم و در قالب یك تیم لیگ برتری به میدان بروند.

وی ادامه داد: از آنجایی كه من سرمربی تیم والیبال جوانان هم هستم در تیم كاله هدایت این جوانان را بر عهده گرفتم. البته انتقاداتی هم به عملكرد تیم ما شد اما در نهایت نمایش خوبی داشتیم و این منجر شد كه امروز خیلی‌ها اذعان كنند جای تیم كاله در جمع 4 تیم نهایی لیگ خالی است.

عطایی خاطرنشان كرد: كاری كه باشگاه كاله در راستای جوانگرایی كرد كمترین باشگاهی می‌كند. كاله تمام و كمال یك باشگاه ورزشی است كه تمام چارچوب‌های یك باشگاه را رعایت می‌كند و همه چیزش اصولی است. در لیگ امسال شاید تنها 3 یا 4 تیم واقعا باشگاهی بودند و باقی تنها به عنوان یك تیم فعالیت می‌كردند.

سرمربی كاله درباره وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال در این فصل از مسابقات، گفت: متاسفانه لیگ امسال فراز و نشیب‌های زیادی داشت. اتفاقاتی كه به اعتقاد من اصلا در شان والیبال ایران نبود و تا حد زیادی نگران كننده است. ادعای ما این است كه لیگ قابل قبولی در سطح دنیا داریم اما واقعا اینطور نیست.

لیگ ما یكی از گران‌ترین و پرهزینه‌ترین لیگ‌های دنیاست اما كیفیت آن با بودجه‌ای كه در آن صرف می‌شود همخوانی ندارد. هنوز باشگاه‌ها و تیم‌های ما نگرش حرفه‌ای ندارند.

عطایی افزود: آیین‌نامه لیگ والیبال ما مشكلی ندارد و درست تدوین شده است اما نحوه اجرایی كردن این قوانین و آیین نامه شكل و شمایل درستی نداشت و خیلی‌ وقت به آن عمل نشد. صحبت از رفت و آمد‌های زیادی در لیگ امسال مطرح شد كه در دنیای حرفه‌ای ورزش به هیچ عنوان شاهد آن نیستیم.

سرمربی كاله ادامه داد: تیم ما به همراه برخی تیم‌ها مانند شهرداری تبریز، خاتم اردكان و عمران ساری به سازمان لیگ نامه زدند و خواستار این شدند كه مسابقات عقب افتاده به پایان دیدارها موكول نشود اما سازمان لیگ جواب درستی به ما نداد و به پیشنهاد ما توجهی نكرد.

وی درخصوص مشكلاتی كه در بخش داوری مسابقات وجود داشت، گفت: به اعتقاد من چینش خوبی در انتخاب داور مسابقات انجام نشد. خیلی از حواشی و جنجال‌ها به همین دلیل بود. پیش از بازی سوم مقابل ارومیه خواستار این شدیم كه داوری انتخاب شود كه بتواند فضا را مدیریت كند. اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و كنترل بازی در دست داوران نبود، همه این عوامل منجر شده بود لیگ ما با پارامتر‌ها و فاكتورهای یك لیگ استاندارد فاصله داشته باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، درباره حضور «ایگور كولاكوییچ» روی نیمكت تیم ملی والیبال ایران گفت: این مربی یكی از تئوریسین‌های خوب اروپا است. تیم ملی ایران در بحث فنی مشكلات آنچنانی ندارد و بیشتر در بخش مدیریت با مشكل مواجه است. این مربی باید بتواند فضای تیم ایران را به خوبی مدیریت كند. امیدوارم تیم ملی به روزهای خوب خود بازگردد و كولاكوویچ بتواند به تیم ملی در راستای رسیدن به اهدافش كمك كند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار