نماینده مردم فلاورجان گفت: از ابتدای مجلس دهم تاکنون ۳ سوال از وزیر کشور ارائه کردم که به آن رسیدگی نشده است.

۷ سوال از ۳ وزیر دولت در کمیسیون‌ها بلاتکلیف است
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در صحن علنی نوبت سوم امروز (شنبه 7 اسفند) مجلس طی تذکری آئین‌نامه‌ای با استناد به ماده 24 گفت: از ابتدای مجلس دهم بنده 3 سوال از وزیر کشور ارائه کردم که تاکنون به آن رسیدگی نشده است. 

وی ادامه داد: 3 بار قرار شده تا وزیر کشور در کمیسیون مربوطه برای پاسخگویی به سوال بنده حضور یابد که این اتفاق نیفتاده، این در حالی است که طبق آئین‌نامه مجلس اگر وزیری بدون عذر یک بار در کمیسیون مربوطه حضور پیدا نکند، سوال باید به صحن علنی مجلس ارجاع داده شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: سوال بنده از وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مطرح شده و بنده اعلام کردم از پاسخ‌های آقای ربیعی قانع نشده‌ام، اما کمیسیون اعلام کرده در حال بررسی این سوال است و پس از گذشت 2 ماه هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ام. 

موسوی‌لارگانی با بیان اینکه 3 سوال بنده از وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران در حال بررسی است، گفت: بیش از 2 ماه از طرح سوال بنده از آقای عباس آخوندی در کمیسیون عمران می‌گذرد، اما پاسخی دریافت نکرده‌ام و کمیسیون نیز گزارشی به هیئت‌رئیسه در این باره ارائه نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار