نشریه الرای کویت در گزارشی، روند مستمر سیاست های ضد صهیونیستی تهران را حتی پس از روی کار آمدن ترامپ، برای ایالات متحده حیرت انگیز خواند .

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه پرتیراژ الرای کویت در گزارش خود می نویسد : آیت الله خامنه ای رهبر معظم ایران خواستار تقویت انتفاضه فلسطینیان علیه اسرائیل شده و همزمان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نیز تهدید کرده که در واکنش به هر اقدام نظامی اسرائیل نیروگاه دیمونا را بمباران خواهد کرد .

در این گزارش آمده است: دولت ایران معتقد است که پس از پیشروی های ارتش سوریه در مناطق جنوبی این کشور شرایط برای تقویت محور مقاومت مهیا شده و همزمان حمایت های مستمر تهران از انتفاضه فلسطینیان و گروه های مقاومت فلسطینی نیز ادامه خواهد یافت .

الرای می افزاید : همزمان به عقیده مسئولان آمریکایی هرگونه سیاستی برای اعمال فشار بیشتر در ایران و اعمال تحریم هایی علیه تهران به اتهام مقابله با تروریسم، با واکنش شدید جمهوری اسلامی در پرونده هسته ای روبرو خواهد شد .

این روزنامه می نویسد : این شرایط و تحولات سیاسی در حالی است که دولت کنونی آمریکا رویکرد روشن و واضحی در زمینه سیاست خارجی ندارد و این امر بهت و حیرت کارشناسان سیاسی را به همراه داشته است .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار