با توجه به محیط فرهنگی، مذهبی آرامستان باغ رضوان جهت پخش ادعیه و پخش پیام های فرهنگی طرح توسعه فاز جدید سیستم صوت در آرامستان باغ رضوان در سال 95 تعریف و اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان آرامستان های باغ رضوان شهرداری  با اشاره به سیستم صورت مورد استفاده در سازمان آرامستان باغ رضوان در گذشته اظهار کرد: سیستم صوت در آرامستان باغ رضوان در سال 74 مبتنی بر سیستم ولتی ارائه شد که معابر اصلی و تعداد اندکی از معابر فرعی سطح آرامستان را تحت پوشش خود قرار می داد.

محمد پرورش اضافه کرد: در نتیجه با توجه به محیط فرهنگی، مذهبی آرامستان باغ رضوان جهت پخش ادعیه مناسب و پخش پیام های فرهنگی پروژه توسعه فاز جدید سیستم صوت در آرامستان باغ رضوان در سال 95 تعریف و اجرا شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های باغ رضوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و انتقال صدا از طریق شبکه و پرتکلSIPو از آنجا که انتقال اطلاعات و ایجاد زیرساخت شبکه به روش های مختلف و فواصل طولانی امکان پذیر است، این پروژه با این روش پیاده سازی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سیستم صوت آرامستان در فاز دوم آرامستان(محدوده قطعات 50 تا 66) و قطعه 22 (قدیم و جدید) و قطعه نام آوران پیاده سازی شده است که به صورت کاملاً سیستمی تمامی صوت های مورد نظر را در ایام هفته و مناسبت های ویژه پخش می کند.

پرورش تاکید کرد: این عملیات با وسعتی بالغ بر 50 هکتار اجرا شده که به تفکیک در فاز دو به مساحت 40 هکتار در و قطعه 22 و نام آوران به مساحت 10 هکتار است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار