به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
اهواز، مهران حموله، مدیرکل پست خوزستان گفت: در راستای همکاریهای گسترده اداره کل پست و ثبت احوال خوزستان و ارائه موفق خدمات نیابتی ثبت احوال توسط پست خدمت دیگری از این اداره کل وارد فهرست خدمات پست استان خوزستان شد.
وی افزود: براساس تفاهمنامه جدید پست و ثبت احوال خوزستان، اداره کل پست استان خوزستان مسؤولیت «اخذ درخواست تعویض شناسنامه و صدور المثنی» را از متقاضیان عهده دار شده است.
مدیرکل پست خوزستان تصریح کرد: این خدمت جدید در تمامی ادارات پست شهرستانهای استان ارائه میشود و شناسنامههای درخواستی نیز پس از صدور توسط پست در محل سکونت گیرندگان به آنان تحویل خواهد شد.
حموله بیان داشت: درخواست تعویض شناسنامه میتواند به یکی از دلایل رسیدن به 15 سال، مستعمل بودن شناسنامه، صدور احکام قضایی تغییر در شناسنامه و اعمال برخی تغییرات قانونی در شناسنامه و درخواست صدور المثنی به دلیل فقدان شناسنامه،خدشه و جعل و تعویض شناسنامه المثنی باشد.
مدیرکل پست خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: این خدمات از هفتم اسفندماه در تمامی ادارات پست خوزستان به متقاضیان ارائه خواهد شد.
انتهای پیام/م