فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کشف ۵۰ رأس دام قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه ؛ سرهنگ "فرزاد اکبری" گفت: به منظور تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با وارد کنندگان کالاهای قاچاق و در پی تشدید برخورد با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان صحنه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و رصد محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان صحنه، در محور مواصلاتی کامیاران – دینور یک د ستگاه کامیون بنز را که برابر اطلاعات و اخبار دریافتی حامل دام قاچاق بود، متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون تعداد ۵۰ راس احشام قاچاق کشف و در این خصوص دو نفر دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه تصریح کرد: متهمان که اهل و ساکن شهرستان های کرمانشاه و کنگاور هستند، در بازجویی های صورت گرفته اعتراف کردند که مقصد این محموله قاچاق استان قم بوده است.

سرهنگ اکبری با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق کالا علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز بروز سایر جرایم در جامعه است و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.