فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری دو نفر سارق و کشف 23 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان مرندموضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دهقانی در ادامه افزود: با تحقیقات پلیسی دونفر سارق سابقه‌دار که اقدام به سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره و... می‌کردند، دستگیر شدند.
دهقانی بیان کرد: سارقان بعد از دستگیری و انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات بعمل آمده به 23 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف که با بازسازی صحنه های جرم تمامی سرقت ها مورد تایید قرار گرفته ودر این راستا یک نفر مالخر نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: انگیزه سارقان از انجام این سرقت‌ها تامین هزینه مواد مخدر به‌علت اعتیاد شدید آنها به مواد مخدر و نابسامانی خانوادگی بوده است.
وی در پایان از شهروندان خواست تا اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز، از نگهداری وسایل ارزشی در اماکن و پول نقد و اشیاء قیمتی در منزل خودداری کنند ودر صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 و سامانه 197 برای اعلام انتقادات و پیشنهادات در میان بگذارند.
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.