نفرات برتر پیکارهای قهرمانی تکواندوی نوجوانان قـم در پایان رقابت تکواندوکاران در اوزان مختلف مشخص شدند.

به گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مسابقات تکواندوی انتخابی و قهرمانی نوجوانان پسر استان قم در خانه تکواندوی استان قم واقع در سالن ورزشی شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار شد.
 
در این مسابقات که شامگاه شنبه به پایان رسید تکواندوکاران در رده کمربند قرمز و مشکی در گروه پسران در اوزان مختلف با هم رقابت کردند که در پایان برترین ها به تیم منتخب تکواندوی استان قم دعوت شدند.
 
در این مسابقات در وزن ۴۵- کیلوگرم مقدمی به مقام نخست رسید و  بلداوی دوم شد و در وزن ۵۱- کیلوگرم  رشیدی به مقام نخست رسید و  غلامی دوم شد و  کهنسال و  افتخاری مشترکا سوم شدند.
 
در مسابقات دسته وزنی ۵۵- کیلوگرم طباطبایی به مقام قهرمانی رسید و پس از ویسهرابی در رده دوم قرار گرفت و  جوکار و  ایمانی به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
 
در وزن ۵۹- کیلوگرم افشاری راشدی صاحب عنوان نخست شد و  جعفری به مدال نقره رسید وترکمان زاده و  السنوانی عنوان سوم و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کردند.
 
در وزن ۶۳- کیلوگرم  قنبری توانست در دیدار فینال برابر  معارف‌وند به پیروزی برسد و صاحب عنوان قهرمانی شود و عنوان سوم مشترک نیز به حنیف‌پور و  حسینی رسید.
 
مدال طلای وزن ۶۸- کیلوگرم به  بینایی رسید که در مسابقه نهایی برابر کریمی نیا به پیروزی رسید و  یثربی و  قاضی نفرات سوم مشترک این دسته وزنی بودند.
 
در وزن ۷۳- کیلوگرم داداش زاده موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند و صادق عدل به مقام نایب قهرمانی رسید و  موسوی نصر نیز عنوان سوم را به دست آورد.
 
در وزن ۷۸- کیلوگرم آقامحمدی موفق شد عنوان قهرمانی را به دست بیاورد وهمایی‌افضل دوم شد و در وزن ۷۸+ کیلوگرم یدالله پور به مقام قهرمانی رسید و  کمال افزا دوم شد و  مردان پور و  کلهرنیا مشترکا سوم شدند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار