فرمانده نیروهای «سرایا الجهاد» عراق با بیان اینکه «داعش» در کرانه راست موصل متحمل ضربات سنگین شده اعلام کرد: همه معبرها و گذرگاه‌های این گروه در کرانه راست موصل مسدود شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «حسن الساری»، فرمانده نیروهای «سرایا الجهاد»، از گروه‌های وابسته به بسیج مردمی عراق اظهار داشت: نیروهای الحشد الشعبی موفق شدند، تمام مناطق مسکونی و روستاهای اطراف ناحیه «تلعفر» در محور غربی موصل را از سیطره داعش آزاد کنند.

الساری افزود: بموازات آزادسازی این مناطق، رزمندگان بسیج مردمی موفق شدند، بسیاری از راه‌های امدادی و کمک‌رسانی داعش در کرانه راست موصل را قطع و معبرها و گذرگاه‌های انسانی این گروه در این محور را مسدود کنند.

این فرمانده میدانی بسیج مردمی با تاکید بر اینکه داعش هم اکنون از محور غربی موصل و شهر تلعفر به محاصره رزمندگان درآمده توضیح داد: این پیروزی مهم درپی عملیات نظامی گسترده‌ای حاصل شد که در چندین محور غربی موصل به اجرا درآمد.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر بسیج مردمی در این محور از فرار عناصر داعش و رسیدن کمک‌های امدادی به مناطق تحت محاصره باعث شد که ضربه‌ای بزرگ به تروریست‌ها وارد شود.

الساری خاطر نشان کرد: بسیاری از عناصر داعش که اغلب آنها فرماندهان میدانی، امرا و عناصر عربی و خارجی این گروه بشمار می‌آمدند، حین فرار از موصل به سمت سوریه هدف نیروهای عراقی قرار گرفته و از پای درآمدند.
منبع: فارس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.