سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی کوتاه از دیدار تیم های استقلال خوزستان و الجزیره امارات در لیگ قهرمانان نوشت، در این بازی استقلال خوزستان بدون نگرانی به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در آستانه دیدار روز دوشنبه استقلال خوزستان و الجزیره امارات در گروه B لیگ قهرمانان آسیا 2017 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی کوتاه ، به بررسی شرایط دو تیم پرداخت.

سایت AFC می نویسد، الجزیره روز دوشنبه در ورزشگاه محمد بن زاید  برای دیدار با استقلال خوزستان مصمم به میدان می رود تا به تیره روزی های خود در این رقابت ها پایان دهد.
این تیم  اماراتی  در هفته رقابت ها 3-0 به لخویا باخت که آن مسابقه دهمین بازی بدون پیروزی این تیم در رقابت های قاره ای بود، از طرف دیگر رکورد الجزیره  برابر تیم های ایرانی هم خیلی بهتر از این نیست، این تیم از چهار بازی گذشته خود مقابل ایرانی ها سه شکست و یک باخت داشته است.

با این حال، چنین نگرانی هایی برای استقلال خوزستان وجود ندارد، زیرا تازه واردها اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی 1-0 مقابل الفتح عربستان سعودی جشن  گرفتند تا در بالای جدول گروه B به لخویای قطر بپیوندند.

در ادامه این گزارش آمده است:
این بازی اولین سفر خارج از خانه استقلال خوزستان در این مسابقات است.
علی عاشوری (هافبک استقلال خوزستان) در اولین بازی تیمش 7 تکل زد که در تمام مسابقات هفته اول فقط یک هافبک موفق شد بیشتر از او تکل بزند. (اسکار از شانگهای SIPG، 8 تکل).
الجزیره در پنج بازی آخر گروهی در زمین خود بردی نداشته و 4 شکست و یک تساوی کسب کرده است، آخرین پیروزی این تیم در خانه، فوریه 2014 برابر الریان رقم خورد.
الجزیره در این رقابت های آسیایی، 16 بازی بدون کلین شیت و 10 بازی بدون پیروزی را پشت سر گذاشته است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار