معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با نظارت مستمر و برخورد جدی با متخلفان بهداشتی، سلامت آب و نان مورد تأکید است.

برخورد با متخلفان بهداشتی در شهرستان دیربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهرا دریانورد در حاشیه بازدید آزمایشگاه مواد غذایی مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی (عج) دیر گفت: آب و نان دو ماده غذایی مهم در هرم غذایی روزانه خانوارها قرار دارند و سلامت آنها به‌صورت مستقیم با سلامت مردم ارتباط دارد.

وی با تأکید بر اهمیت سلامت آب و نان اظهار کرد: با تجهیز و بهسازی آزمایشگاه آب و نان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نظارت و کنترل مستمر بر سلامت این 2 ماده غذایی از سوی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به معرفی صنوف متخلف به مراجع قضایی گفت: امسال 51 واحد متخلف که نکات بهداشتی را رعایت نکرده بودند شناسایی و با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر بابیان اینکه 41 واحد نانوایی در این شهرستان فعال است گفت: از واحدهای نانوایی هر دو هفته توسط کارشناسان بهداشت محیط بازدید و ضمن بررسی وضعیت بهداشتی محیط، نمونه‌برداری از نان تولیدی برای کنترل و تشخیص استفاده از جوش‌شیرین و جوهر قند (بلانکیت) انجام می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.