فراخوان چهارمین جشنواره ملی "محراب" در استان فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا باقری سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس گفت: این جشنواره در 2 بخش نور شامل رشته های حفظ و بیان مفاهیم چهل حدیث رضوی، نقاشی رضوی در مقطع سنی هشت الی ۱۵ سال و بخش سلام با موضوع نقش مساجد در ترویج و گسترش فرهنگ رضوی برگزار می شود.
 
باقری افزود: در بخش سلام، مساجد، کانون فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، هیات های مذهبی و یا هر تشکل فرهنگی فعال در عرصه مسجد که مزین به نام امام رضا (ع) باشند می توانند تا  30مرداد ماه 96برنامه ها و فعالیت ها اجرا شده در پنج سال گذشته خود که محوریت فرهنگ رضوی و امام رضا (ع) را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
وی ادامه داد: علاقمندان در رشته حفظ و مفاهیم چهل حدیث رضوی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتیwww.mehrab8.com مراجعه کنند.
 
باقری بیان کرد: در بخش سلام و رشته نقاشی احادیث رضوی هم شرکت کنندگان می توانند مستندات خود را به نشانی مشهد، خیابان صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان صاحب الزمان ۱۴، مجتمع فرهنگی و هنری صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، طبقه سوم ارسال کنند.
 
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس تصریح کرد: هدف از این جشنواره ملی اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار