وی تعداد پروندههایی که طی این چند سال وارد انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه شده را بیش از دو هزار مورد اعلام کرد و ادامه داد: طی سالهای اخیر بیشتر به سمت کیفی کردن کار رفتیم، یعنی موارد تخلف اصناف و واحدهای خرده فروشی را به خود بازرسی اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت سپردیم و بیشتر به امور کلان تمرکز کردیم.
خاطرنشان کرد: تلاش ما بر توافق بین شاکی و متشاکی است، بگونهای که بیش از 80 درصد پروندهها به صلح و سازش منجر میشود.
یاری خاطرنشان کرد: تعداد واحدهایی که امسال برای همایش ثبت نام کردند 100 واحد بوده که 70 واحد مدارک خود را تکمیل کردند و از این تعداد 38 واحد تولیدی و خدماتی به عنوان حامی مصرف کننده معرفی میشوند.
به گفته یاری امسال برای اولین بار واحدهای صنفی خرد حامی مصرف کننده نیز معرفی
خواهند شد.
انتهای پیام/پ